1) wydania dowodu osobistego,
2) sporządzenia aktu zgonu,
3) potwierdzenia profilu zaufanego w przypadku nieposiadania przez interesanta konta w bankowości elektronicznej,
4) podpisywania umów i dokumentów stanowiących ich integralną część,
oraz
UWAGA – osoby składające wniosek o dodatek osłonowy i mające problem z wypełnieniem wniosku oraz jednocześnie składające Deklarację do centralnej ewidencji emisyjności budynków będą przyjmowane przez pracowników MGOPS i ekodoradcę w godzinach od 9:00 – 12:00 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu. Numer telefonu 12 385 26 55
UWAGA – osoby, które na dzień 20.01.2022 zostały już wpisane na konsultacje w Punkcie „Czyste Powietrze „ będę przyjmowane przez ekodoradcę we środy i piątki w godzinach, na które zostały umówione.
UWAGA - W sytuacji konieczności bezpośredniego kontaktu z pracownikiem , spełnione winny być następujące procedury przeciwepidemiczne:
1. Pracownik pełniący dyżur na parterze budynku – mierzy interesantowi
termometrem bezprzewodowym temperaturę. W przypadku stwierdzenia temperatury powyżej 37ºC ze względu na bezpieczeństwo innych interesantów i pracowników osoba, u której stwierdzono taką temperaturę nie zostanie przyjęta.
2. Interesant ma maseczkę założoną na nos i usta oraz zobowiązany jest do
zachowania odległości od innych osób wynoszącej co najmniej 1,5 metra.
3. Odmowa przez interesanta przeprowadzenia procedury, o której mowa w punktach 1-3 stanowi podstawę do odmowy przeprowadzenia bezpośredniej, osobowej rozmowy pracownika merytorycznego z tym interesantem.
4. W trakcie bezpośredniego, osobowego kontaktu pracownika z interesantem
pracownik winien mieć założoną maseczkę.
Dokumenty można składać:
1) drogą elektroniczną :
a) mailowo na adres – sekretariat@nowe-brzesko.pl
b) przez system ePUAP – na adres skrytki Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko ePUAP: ss8mj72p75skrytka
c) do urny znajdującej się w przedsionku budynku Urzędu – wejście od ulicy
Krakowskiej
d) przesłanie pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko
e) dokumenty dotyczące świadczeń z pomocy społecznej z wyłączeniem wniosków można przesyłać również mailowo na adres mgops@nowe-brzesko.pl Wnioski
można składać do urny lub wysyłać za pośrednictwem platformy ePUAP na adres /MGOPS-Nowe-Brzesko/ SkrytkaESP.
f) przesłanie pocztą na adres: Referat Wodociągów i Kanalizacji ul. Wesoła 40,
32-120 Nowe Brzesko lub wodociag@nowe-brzesko.pl - dokumenty dotyczące zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków.
2. Kontakt telefoniczny:
- Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko – 12 385 20 94,
- Referat Komunalny, Rolnictwa i Ochrony Środowiska – 12 385 01 08
- Referat Inwestycji i Remontów – 12 385 21 43
- Referat Wodociągów i Kanalizacji - 12 385 20 06
- Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności - 12 385 21 48
- Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – 12 385 26 55
- Miejsko- Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół – 12 385 20 25 lub 12 385 01 56