Dokumenty można składać:
1. Drogą elektroniczną :
-
mailowo: sekretariat@nowe-brzesko.pl
-
przez system ePUAP - adres skrytki Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko ePUAP: /ss8mj72p75/skrytka
2. Do urny znajdującej w przedsionku budynku Urzędu – wejście od strony ulicy Krakowskiej.
3. Przesyłać pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę się kontaktować telefonicznie:
-
UGiM Sekretariat: 12 385 20 94
-
UGiM Referat Komunalny: 12 385 01 08
-
UGiM Referat Finansowy: 12 385 21 51
-
UGiM Referat Inwestycji i Remontów: 12 385 21 43
-
Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja ludności: 12 385 21 48
-
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: 12 385 26 55
-
Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół: 12 385 01 56
-
Wszystkim Mieszkańcom, w tym szczególnie osobom starszym, które są najbardziej narażone na ryzyko zachorowania, rekomendujemy unikanie miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi.
-
Zachęcamy do bieżącego śledzenia oficjalnych stron internetowych gminy www.nowe-brzesko.pl
-
Prosimy o rozwagę i stosowanie się do komunikatów Rządu RP, Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia.
-
Wspólnie minimalizujmy ryzyko zakażenia!
Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko mgr Krzysztof Madejski