KOMUNIKAT BURMISTRZA GMINY I MIASTA NOWE BRZESKO z dn. 20.07.2020. W związku ze zwiększającą się liczbą zachorowań (COVID-19) oraz liczbą osób objętych kwarantanną na terenie Gminy i Miasta Nowe Brzesku informuję, że od dnia 21 lipca 2020 r. do odwołania, Urząd Gminy i Miasta oraz inne instytucje znajdujące się w budynku urzędu są zamknięte.

Dokumenty można składać:

1. Drogą elektroniczną :

  • mailowo: sekretariat@nowe-brzesko.pl

  • przez system ePUAP - adres skrytki Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko ePUAP: /ss8mj72p75/skrytka

​2. Do urny znajdującej w przedsionku budynku Urzędu – wejście od strony ulicy Krakowskiej.

3. Przesyłać pocztą na adres:

Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości  proszę się kontaktować telefonicznie:

  • UGiM Sekretariat: 12 385 20 94

  • UGiM Referat Komunalny: 12 385 01 08

  • UGiM Referat Finansowy: 12 385 21 51

  • UGiM Referat Inwestycji i Remontów: 12 385 21 43

  • Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja ludności: 12 385 21 48

  • Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: 12 385 26 55

  • Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół: 12 385 01 56


  • Wszystkim Mieszkańcom, w tym szczególnie osobom starszym, które są najbardziej narażone na ryzyko zachorowania, rekomendujemy unikanie miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi.

  • Zachęcamy do bieżącego śledzenia oficjalnych stron internetowych gminy www.nowe-brzesko.pl

  • Prosimy  o rozwagę i stosowanie się do komunikatów Rządu RP, Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia.

  • Wspólnie minimalizujmy ryzyko zakażenia!

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko mgr Krzysztof Madejski