Proponowany porządek obrad:
1/Otwarcie posiedzenia i zatwierdzenie porządku obrad.
2/Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia komisji Rady Miejskiej (26.01.2022r.).
3/Analiza funkcjonowania gospodarki odpadami komunalnymi za 2021 rok:
• wykaz tonażowy frakcji odpadów z faktur oraz informacja z ważenia kontrolnego prowadzonego przez gminę
• analiza kosztów finansowych – wydatków do dochodów
• analiza zaległości w opłatach za śmieci
• zalety i korzyści z segregacji odpadów komunalnych
• likwidacja dzikich wysypisk śmieci
• informacja dotycząca usuwania folii rolniczych
• informacja o funkcjonowaniu PSZOK-u.
4/Analiza zaległości podatkowych wobec gminy, wpływ udzielonych ulg i umorzeń na dochody gminy i wielkość subwencji.
5/Informacja o planowanych dochodach ze sprzedaży i dzierżawy majątku gminy.
6/Informacja o stanie realizacji planowanej budowy targowiska gminnego.
7/Zapytania i wnioski.
8/Zakończenie obrad.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Komisji: Krosta Józef