Projekt pn. „Partnerski Projekt Budowy Instalacji Odnawialnych Źródeł Energii dla Gmin Województwa Małopolskiego” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
ZGŁASZANIE AWARII INSTALACJI
Mieszańców gminy będących uczestnikami programu pn.: „Partnerski Projekt Budowy Instalacji Odnawialnych Źródeł Energii dla Gmin Województwa Małopolskiego” zapraszamy do zapoznania się z poniższą informacją oraz do pobrania formularzy zgłoszeń awarii.
W przypadku wystąpienia awarii zgłoszenia awarii instalacji zamontowanych w ramach programu na odpowiedni formularzu należy kierować do Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko:
-
w formie skanu wypełnionego formularza lub wiadomości mailowej z wszystkim wymaganymi i opisanymi poniżej informacjami na adres:
-
w formie wypełnionego formularza lub pisma z wszystkim wymaganymi i opisanymi poniżej informacjami:
Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko
ul. Krakowska 44
32-120 Nowe Brzesko
DZIENNIK PODAWCZY
-
lub bezpośrednio na poniższe adresy z tabeli oraz wówczas koniecznie do wiadomości UGiM Nowe Brzesko na adres: ugim@nowe-brzesko.pl oraz awaria@doekogroup.pl
Zgłoszenie awarii w formie maila lub pisma musi zawierać min.:
-
Imię i nazwisko
-
Adres
-
Numer telefonu
-
Opcjonalnie adres email
-
Opis zgłaszanego problemu – co zauważa użytkownik i interpretuje jako stan awarii
-
Lista wyświetlanych błędów (jeśli dotyczy)
-
Numer seryjny urządzenia
-
Dokumentacja zdjęciowa (pomaga wstępnie zlokalizować problem)
INSTALACJA |
|
DO WIADOMOŚCI |
FORMULARZ |
FOTOWOLTAICZNA |
serwis@sanito.pl; wojciech.harkiewicz@sanito.pl; andrzej.placzkieiwcz@sanito.pl |
ugim@nowe-brzesko.pl |
1 FOTOWOLTAIKA - ZGŁOSZENIE AWARII |
KOTŁOWA |
ugim@nowe-brzesko.pl |
2 KOTŁY - ZGŁOSZENIE AWARII |
|
POMPY CIEPŁA |
ugim@nowe-brzesko.pl |
4 POMPY - ZGŁOSZENIE AWARII |
|
SOLARNA |
ugim@nowe-brzesko.pl |
3 SOLARY - ZGŁOSZENIE AWARII |
UŻYTKOWNIK INSTALACJI ODPOWIADA ZA PRAWIDŁOWE I ZGODNE Z PRZEZNACZENIEM UŻYTKOWANIE INSTALACJI ORAZ JEJ BIEŻĄCĄ KONSERWACJĘ.
W PRZYPADKU BEZZASADNYCH ZGŁOSZEŃ USTERKI I WEZWANIA SERWISU KOSZTY PONOSI UŻYTKOWNIK DOKONUJĄCY ZGŁOSZENIA.